Název:
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Překlad názvu:
Analysis and Design of E-commerce Firms
Autoři:
Širáň, Josef ; Nosek, Zdeněk (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
V této bakalářské práci je provedena analýza stránek Zaujmete.cz. Na základě vzniklé analýzy a separace produktu nálepky na nehty, je navržen elektronický obchod pro daný produkt. Součástí práce je i vytvořený nový koncept elektronického obchodu a návrhy pro upoutání zákazníka včetně grafických návrhů.
This bachelor thesis deals with analysis of a website Zaujmete.cz. On the base of the analysis and separation of product nail sticker is designed an e-commerce for the product. Part of the thesis is also a new concept of e-commerce and propositions for promotion including graphic design.
Klíčová slova:
e-shop; Elektronické podnikání; Elektronický obchod; interaktivní design; obsahová strategie; user experiences design; webdesign; content strategy; e-business; e-commerce; e-shop; interactive design; user experiences design; webdesign
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/21144