Original title:
Analýza a optimalizace elektronického obchodu
Translated title:
Analysis and E-Commerce Optimization
Authors:
Pírková, Hana ; Janková, Martina (referee) ; Němcová, Zuzana (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce vytváří návrh elektronického obchodu brněnské společnosti Železářství Oldřich Barták, spol. s r.o. Na základě analýzy současného stavu elektronického obchodu a teoretických východisek, přináší v návrhu výše zmíněné společnosti komplexní řešení pro jeho optimalizaci a kvalitnější e-marketingovou propagaci v oblasti e-commerce.
Bachelor thesis creates the proposal of an e-commerce company in Brno, called Železářství Oldřich Barták, spol. s r.o. Based on the analysis of the current state of e-commerce and theoretical background it brings in the draft comprehensive solutions for the optimization of e-shop and improved e-marketing propagation in the field of e-commerce, all in the company mentioned above.
Keywords:
B2C strategy; E-business; E-commerce; E-marketing; e-shop; SEM; SEO; spol. s r.o.; Železářství Oldřich Barták; B2C strategie; E-marketing; e-shop; elektronické podnikání; Elektronický obchod; SEM; SEO; spol. s r.o.; Železářství Oldřich Barták
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/21139