Název:
Návrh reklamní kampaně společnosti SAMOHÝL OLOMOUC a.s.
Překlad názvu:
Proposal of Advertising Campaing for Company SAMOHÝL OLOMOUC a.s.
Autoři:
Hudek, Martin ; Horáková, Veronika (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem této bakalářské práce je návrh reklamní kampaně pro společnost SAMOHÝL OLOMOUC a.s. Teoretická část obsahuje hlavně teoretická východiska práce, základní pojmy, termíny a metody práce. Analytická část se zabývá seznámením s marketingovou problematikou společnosti, její analýzou, analýzou trhu a konkurence, marketingovým průzkumem a SWOT analýzou. Závěrečná část je tvořena hodnocením vlastních návrhů řešení problematiky, jejich efektivnosti, ekonomické náročnosti a jejich možnosti integrace do společnosti.
The subject of the thesis is to propose an advertising campaign for the company SAMOHÝL OLOMOUC a.s. Theoretical part contains generally theoretical work, basic concepts, therms and methods of work. The analytical part deal with marketing problems of the company, its analysis, analysis of market and competition, marketing research and SWOT analysis. The final section is formed by evaluating their own proposal of solutions of issues, their effectiveness, economical requirements and their possibilities to integration to the company.
Klíčová slova:
cílová skupina; komunikační mix; marketing na sociálních sítích; marketingový mix; marketingový průzkum; reklamní kampaň; SWOT analýza; advertising campaign; communications mix marketing survey; marketing mix; marketing on social networks; SWOT analysis; the target group
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/28051