Original title:
Komunikační mix společnosti Cormen s.r.o.
Translated title:
Communication Mix of Company Cormen s.r.o.
Authors:
Kutalová, Lucie ; Ing.Vladimír Čížek (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na zpracování analýzy současného stavu firmy, ze které pak vychází při tvorbě návrhů na zlepšení stávající situace firmy. V první části je vysvětlen teoretický úvod do problematiky, jsou zde definovány základní pojmy. Druhá část práce se zaměřuje na analýzu stávající situace firmy. V závěrečné části jsou předneseny návrhy na zlepšení.
This thesis deals with the analysis of the present state of the company. This analysis is used as basis for making proposals for improving the current situation of the company. The theoretical introduction and the basic concepts definitions are included in the first part of the thesis. The second part focuses on the analysis of the current situation of the company. Suggestions for improvements are presented in the final section.
Keywords:
export; Marketing; marketing mix; product; propagation; export; Marketing; marketingový mix; produkt; propagace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27924