Original title:
Návrh marketingového mixu společnosti
Translated title:
The Marketing Mix Proposal in the Company
Authors:
Křivánek, Aleš ; Sýkorová, Miroslava (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce řeší zlepšení marketingového mixu společnosti Templářské sklepy Čejkovice, družstvo na základě teoretických znalostí a provedené analýzy současného stavu. Výsledné návrhy vychází z obchodních cílů a strategie podniku.
The bachelor thesis deals with improving the company's marketing mix Čejkovice Templar cellars, cooperatives, based on theoretical knowledge and analysis of the current state. The resulting design is based on the business objectives of business strategy.
Keywords:
Marketing; marketing mix; marketing research; non-alcoholic wine; Porter; SLEPT; SWOT analysis; wine; wine.; Marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; nealko víno; Porterův model; SLEPT; SWOT; vinotéka.; víno
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27877