Název:
Návrh marketingového mixu společnosti
Překlad názvu:
The Marketing Mix Proposal in the Company
Autoři:
Křivánek, Aleš ; Sýkorová, Miroslava (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce řeší zlepšení marketingového mixu společnosti Templářské sklepy Čejkovice, družstvo na základě teoretických znalostí a provedené analýzy současného stavu. Výsledné návrhy vychází z obchodních cílů a strategie podniku.
The bachelor thesis deals with improving the company's marketing mix Čejkovice Templar cellars, cooperatives, based on theoretical knowledge and analysis of the current state. The resulting design is based on the business objectives of business strategy.
Klíčová slova:
Marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; nealko víno; Porterův model; SLEPT; SWOT; vinotéka.; víno; Marketing; marketing mix; marketing research; non-alcoholic wine; Porter; SLEPT; SWOT analysis; wine; wine.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27877