Original title:
Návrh na zlepšení komunikace a řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Hydroma, spol. s r. o.
Translated title:
Proposal for Improving Communication and Customer Relationship Management in the Company Hydroma, spol. s r. o.
Authors:
Mandíková, Anna ; Uherek, Michal (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na zlepšení komunikace a řízení vztahů se zákazníky společnosti Hydroma, spol. s r.o. V teoretické části autor klade důraz na pochopení významu CRM a popisuje marketingovou komunikaci. Praktická část se opírá o teoretická východiska. Nejprve se zaměřuje na společnost Hydroma, spol. s r. o. a analýzu současného stavu komunikace se zákazníky a řízení jejich vztahů. Závěr práce tvoří návrhy, které by měly vést ke zlepšení současné situace.
The thesis is focused on improving communication and customer relationship management company Hydroma, spol. s r. o. In the theoretical part, the author emphasizes the importance of understanding and describing CRM marketing communications. The practical part is based on theoretical foundations. First, it focuses on the company Hydroma, spol. s r. o. and analysis of the current state of communication with customers and manage their relationships. The thesis concludes with suggestions that should lead to an improvement of the current situation.
Keywords:
communication; communication with customers; CRM; customers relationship management; implementation of CRM; marketing communication; CRM; implementace CRM; komunikace; komunikace se zákazníky; marketingová komunikace; řízení vztahů se zákazníky
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27534