Název:
Marketingový mix města Slavkov u Brna a jeho okolí
Překlad názvu:
Marketing Mix of Town Slavkov u Brna and the Surrounding Area
Autoři:
Lužová, Veronika ; Kokešová, Regina (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce „Marketingový mix města Slavkov u Brna a jeho okolí“ se zabývá úpravou stávajícího marketingového mixu a navržením turistických produktů destinace, které zvýší cestovní ruch ve Slavkově u Brna a jeho okolí, a které přispějí k rozvoji podnikání. Pro vy-tvoření správného marketingového mixu je potřeba analyzovat současný stav cestovního ru-chu, konkurenci, poptávku a vypracovat SWOT analýzu. Po zhodnocení výsledků přejdeme k sestavení návrhu produktů, které přispějí ke zvýšení cestovního ruchu. V závěru práce je aplikován marketingový mix na jeden z nově navržených produktů.
Bachelor´s thesis „Marketing Mix of Town Austerlitz and the Surrounding Area“ focuses on modification of the current marketing mix of tourism and proposing products for a tourist destination, which would increase tourism in Austerlitz and its surroundings, and which would help to develop business. In order to create the right marketing mix, it is necessary to analyze the present state of tourism, competition, demand and prepare SWOT analysis. After evaluating the results, it is possible to compile proposals for products that will help increase tourism. In the end, the marketing mix will be applied to on of the newly proposed products.
Klíčová slova:
cestovní ruch; destinace; marke-ting destinace.; Marketing; marketing cestovního ruchu; marketingový mix; destination; Marketing; marketing destination.; marketing mix; tourism; tourism marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27532