Název:
Výběr marketingové strategie vybraného fitcentra
Překlad názvu:
Choice of Marketing Strategy of the Selected Fitness
Autoři:
Kadlecová, Kristýna ; Pernica,, Martin (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se věnuje výběru marketingové strategie FITKA ABC. Práce je rozdělena do částí. První část uvádí teoretická východiska. V druhé části byla provedena analýza denních záznamů a vyhodnocení dotazníkového šetření, které bylo podkladem pro vytvoření SWOT analýzy a strategii budování značky. Na základě zjištěných údajů jsou následně prodávány návrhy řešení, které vychází z provedených analýz.
The main topic of this bachelor´s thesis is about choosing the marketing strategy for FITKO ABC company. The thesis is divided into the parts. First part introduces the theoretical solutions. In the second part the daily records and evaluation of the survey, which was the basis for a SWOT analysis and brand building strategy, was done. Proposed solutions were based on the collected data and analysis.
Klíčová slova:
dotazníkové šetření; fitness centrum; marketingová analýza; Marketingová strategie; fitness center; marketing analysis; Marketing strategy; survey
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27466