Original title:
Návrh marketingového mixu podniku
Translated title:
The Marketing Mix Proposal for the Company
Authors:
Do Hai, Linh ; Kunstová, Petra (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na rozbor a analýzu marketingového mixu společnosti MAXIART plus, s. r. o.. První část bakalářské práce se zabývá teorii marketingu a definici nástrojů marketingu. V další části je seznamování se společností a podrobná analýza současného stavu společnosti. Poslední část obsahuje vlastní návrh na zlepšení prvků marketingového mixu podniku na základě zjištěných poznatků v průběhu praxe a psaní této bakalářské práce.
The object of this bachelor‘s thesis is an analysis of marketing mix of a business company MAXIART plus, s. r. o.. First part of an assignment depicts a theory of marketing as well as definitions of marketing mix tools. In a next chapter is an introduction of a business company and its detailed analysis of a current state. Last section includes a description of a personal outline of a proposal to improve the marketing mix of a business company based on the findings during a practice work and writing of this thesis.
Keywords:
Market analysis; Marketing; Marketing mix; SWOT; analýza trhu; Marketing; Marketingový mix; SWOT
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/26878