Original title:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Translated title:
Analysis of Customer Satisfaction and Suggested Measures for its Improvement
Authors:
Matušková, Romana ; Kopecký, Roman (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem zaměřený na spokojenost zákazníků firmy Wellness studio Zdeňka. Pomocí dotazníku, jako základního nástroje marketingového výzkumu, zjišťuje spokojenost zákazníků s marketingovým mixem firmy. Na základě získaných informací pomocí dotazování a provedených analýz jsou v této práci navržena doporučení na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníka.
This Bachelor´s Thesis deals with marketing research focused on customers satisfaction of Wellness studio Zdeňka company. A questionnaire is used as the basic instrument of marketing research within this work. The questionnaire concentrates on customers satisfaction with marketing mix of the company. On the basis of gained information from the questionnaire and conducted analyses, this work suggests set of proposals for customer satisfaction improvement.
Keywords:
competition; Customer satisfaction; marketing mix of services; marketing research; questionnaire; SWOT analysis; dotazník; konkurence; marketingový mix služeb; marketingový výzkum; Spokojenost zákazníků; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/10040