Original title:
Návrh marketingové strategie
Translated title:
Marketing Strategy Proposal
Authors:
Pásler, Tomáš ; Petrů, Tomáš (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie. První část práce je věnována teorii marketingu, která je nutná pro pochopení dané problematiky. Druhá část je věnována analýzám firmy, ve kterých jsou využity poznatky z první části. Na základě těchto analýz byly navrženy návrhy s cílem posílení tržní pozice podniku a zvýšení povědomí u zákazníků.
The bachelor thesis focuses on design of marketing strategy. The first part of the work is devoted to marketing theory which is necessary for understanding this issue. The second part is devoted to analysis of the company in which findings from the first part are used. Based on this analysis proposals were made for strengthening market position of the company and increasing awareness among customers.
Keywords:
Marketing; marketing mix; marketing plan; Porter analysis.; sport fishing; SWOT analysis; Marketing; marketingový mix; marketingový plán; Porterova analýza.; sportovní rybaření; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/9844