Original title:
Marketingový mix společnosti
Translated title:
Marketing Mix of Company
Authors:
Brychtová, Gabriela Klára ; Ing. Milan Palát, Ph.D (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení a návrhy marketingového mixu české společnosti Labina spol. s r.o. podnikající v oblasti laboratorní a kancelářské techniky. Práce se snaží najít vhodné marketingové nástroje, které by společnosti dopomohly k většímu prosazení se na tomto charakteristickém trhu.
This bachelor thesis focuses on the marketing mix concepts and evaluation of the Czech company Labina spol. s r.o., which runs a business in the sphere of laboratory and office equipment. The thesis tries to find the suitable methods, which would strength a position on the market ahead of the company’s competitors.
Keywords:
4P; Marketing; marketing mix; place; price; product; promotion; 4P; cena; distribuce; Marketing; marketingový mix; produkt; propagace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/9822