Název:
Komunikační mix cestovní agentury
Překlad názvu:
Communication Mix of Travel Agency
Autoři:
Matyášová, Lenka ; Urbánková, Miroslava (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou problematikou v cestovním ruchu. Je zde zkoumán současný komunikační mix malé cestovní agentury a její služby. Po zjištění stávajícího stavu komunikačního mixu následuje návrh na jeho zlepšení, který je zaměřen zejména na oblast reklamy a podpory prodeje. Tento návrh povede k získání vyššího počtu klientů a k větší konkurenceschopnosti.
This bachelor´s thesis deals with marketing issues in tourism. There are investigated the current communication mix of small travel agency and its services. After finding out the current state of the communication mix, followed by a proposal for its improvement, which is focused mainly on advertising and sales promotion. This proposal will leads to obtaining a higher number of clients and bigger competitiveness.
Klíčová slova:
cestovní agentura; cestovní kancelář; Cestovní ruch; internet; marketing; marketingová komunikace; Internet; marketing; marketing communication; tour operator; Tourism; travel agency
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18219