Original title:
Marketingové řízení firmy
Translated title:
Marketing Management of a Company
Authors:
Bouchalíková, Aneta ; Mlčoch, Miroslav (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá analýzou úrovně marketingových činností firmy. Obsahuje zjištění současného stavu zemědělské firmy a návrhy ke zvýšení účinnosti marketingových nástrojů, které povedou k upevnění postavení na trhu.
Bachelor´s thesis deals with the analysis of marketing activities of the company. Identifies the current state of the agricultural company and suggestions to improve the effectivness of marketing tools, this will lead to consolidation of market position.
Keywords:
competition; marketing enviroment; marketing mix; Marketing planning; propagation; SWOT analysis; konkurence; Marketingové plánování; marketingové prostředí; marketingový mix; propagace; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/8294