Název:
Návrh elektronického obchodu firmy
Překlad názvu:
E-commerce Design for a Firm
Autoři:
Kurek, Miloš ; Weirich, Pavel (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Táto práca je zameraná na objasnenie výhod a nevýhod internetového obchodovania a vysvetlenie pojmov, ktoré sú pre takýto obchod kľúčové. Taktiež bude uvedený návrh na vybudovanie internetového obchodu a jeho následná realizácia v praxi.
This study aims to clarify the advantages and disadvantages of e-commerce and explanation of terms, which are crucial for such trade. It will set out a proposal to build an online store and its subsequent implementation in practice.
Klíčová slova:
E-commerce; e-shop; internet; Zen Cart
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/1486