Název:
Možnosti reklamy firmy na veletrzích
Překlad názvu:
Possibilities of Companies Advertisement of Fairs
Autoři:
Budínská, Lucie ; MBA, Kateřina Čapková, (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce je zaměřena na propagaci firmy EXCON, a.s. na veletrzích. Obsahuje informace o analyzované firmě, o všeobecné reklamě a reklamách na veletrzích. Způsoby a ukázky propagace na veletrhu, možnosti jak expozici připravit a realizovat, aby splnila všechny požadované cíle. Především jde o navržení optimální skladby reklamy na veletrzích.
The bachelor's thesis is focused on promotion EXCON copmany, Ins. at the trade fairs. It contains information about the company being analyzed, the general advertising and advertising at trade fairs. Methods and examples of promotion at the trade fair, ways to prepare and implement the exhibition to meet all the required targets. Above all this bachelor's thesis is focused on proposition of the optimal structure of advent at the trade fairs.
Klíčová slova:
dobré jméno; expozice; firma; konkurence; marketing; podpora prodeje; prezentace; propagace; příprava; přípravy; reklama; stánek; veletrhy; výstavy; zákazníci; advertisement; advertising; company; competition; costumers; exhibitions; exposure; goodwill; marketing; preparation; presentation; sales promotion; stand; training
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/7084