Název:
Model elektronického obchodu B2C
Překlad názvu:
B2C E-commerce Model
Autoři:
Souček, Vilém ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce obsahuje teoretická východiska, která se zabývají problematikou elektronického obchodu. Obsahuje zhodnocení situace společnosti ELEKTROOPRAVNA RAUS s.r.o. Velké Meziříčí, analýzu trhu, na kterém se společnost pohybuje. Na základě analýzy společnosti a poţadavků jednatelů je společnosti navrţen vhodný model elektronického obchodu B2C.
This bachelor thesis includes theoretical data, which deal with problems concerning an e-commerce. It includes assessment of the situation in the company ELEKTROOPRAVNA RAUS s.r.o. Velké Meziříčí and market analysis, in which the company operates. E-commerce model B2C is designed on the basis of analysis the company and requirements of executive directors.
Klíčová slova:
Elektronický obchod; propagace; provizní systém; VirtueMart.; affiliate marketing; E-commerce; promotion; VirtueMart.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/3324