Original title:
Marketingový plán pro firmu GTrade, s.r.o.
Translated title:
Marketing Plan for Company GTrade, Ltd.
Authors:
Čáchová, Barbora ; Ing.Pavel Gron (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem bakalářské práce je vytvoření návrhu marketingového plánu pro společnost G-Trade s.r.o. a zavedení marketingových strategií do řízení společnosti. V teoretické části práce jsou nastíněny předpoklady pro marketingové plánování a charakteristiky stavebního trhu. V další kapitole je popsána společnost G-Trade s.r.o. a analyzována její současná situace. V praktické části je vytvořen návrh marketingového plánu s cílem zvýšení obratů společnosti o 7 mil. Kč do konce roku 2011.
The subject of this bachelor thesis is to create a marketing plan proposal for G-Trade Ltd as well as a marketing-strategy implementation plan for the management of the company. The theoretical part outlines prerequisites for planning a marketing strategy and it provides characteristics of the construction market. The next chapter describes the G-Trade Ltd. corporation and analyzes its current situation. The practical part formulates a marketing plan proposal that is aimed at increasing the company's sales 7 mil. Kč up until the end of 2011.
Keywords:
Marketing; marketing mix; marketing plan; marketing strategy; situation analysis; SWOT analysis; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový plán; situační analýza; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/18105