Original title:
Marketingový plán
Translated title:
Marketing Plan
Authors:
Koutný, Pavel ; Gale, František (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na vypracování návrhu marketingového plánu pro vybranou firmu. Zvolenou firmou je KTV servis s.r.o, která se zabývá prodejem ve stavebnictví. Konkrétní pozornost bude věnována charakteristice firmy, analýze vnějšího a vnitřního oborového prostředí a ekonomickému zhodnocení. Pro firmu doposud nebyl marketingový plán vypracován, i přestože se jedná o jeden z klíčových podkladů pro úspěšné podnikání. Po dokončení všech kapitol bude možné ze zpracované práce navrhnout nové marketingové strategie.
The bachelor thesis concentrates on the elaboration of the marketing plan for a selected company. The focus is on a building industry of KTV service. The description of the company, analysis of the exterior and interior atmosphere and the economic evaluation is developed in detail. The company has not a marketing plan though it is one of the key factors for successful business. Once the chapters are finalised, the thesis suggests new marketing strategies.
Keywords:
7P analysis; Marketing; marketing plan; marketing strategy; SWOT analysis; analýza 7P; Marketing; marketingová strategie; marketingový plán; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/18101