Název:
Model e-shopu
Překlad názvu:
The E-shop
Autoři:
Kavalec, Martin ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce vychází z provedené analýzy současného stavu firmy Salleko, s. r. o. Na jejímž základě se zaměřuje na rozšíření svých podnikatelských aktivit v elektronickém prostředí. A to na zavedení internetového obchodu, zlepšení internetové prezentace a návrh e-marketingu. To má za následek zvýšení odbytu zboží, zvýšení konkurenceschopnosti na trhu a následnou vyšší finanční stabilitu podniku.
Bachelor's thesis is based on the analysis of the current state of business Salleko, s. r. o. On the basis of which focuses on expanding its business in an electronic environment. And the introduction of Internet commerce, improvements to the online presentations, and e-marketing. This has resulted in an increase in sales of goods more competitive in the market and therefore greater financial stability of the company.
Klíčová slova:
B2B; E-shop; elektronický obchod; internet; reklama.; advertising.; B2B; E-shop; electronic business; internet
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/15853