Original title:
Návrh komunikačního plánu pro podnik
Translated title:
Design of a Company Communication Plan
Authors:
Zápařková, Iveta ; Urbanec, Martin (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce pojednává o návrzích komunikačního plánu pro společnost KM Beta. Teoretická část vysvětluje základní pojmy související s oblastí marketingové komunikace, ve druhé části práce nazvaná analytická část seznamuje se společností KM Beta a její činností v oblasti komunikace se zákazníky. V praktické části navrhnu optimální komunikační plán pro novou oblast podnikání společnosti a to pro oblast pálených cihel.
This bachelor´s thesis discusses the proposal of communication plan of KM Beta company. The theoretical part explains the basic concepts related to marketing communication, in the second part, called the analytic part introduces KM Beta company and its activities in the field of communication with customers. In practical part suggests an optimal communication plan for the company's new business area- area of burnt bricks.
Keywords:
communication; communication mix; Marketing; marketing in building industry; marketing mix; komunikace; komunikační mix; Marketing; marketing ve stavitelství; marketingový mix
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/8189