Original title:
Návrhy na zlepšení koncepce CRM společnosti Teva Czech industries s.r.o.
Translated title:
Ways of Improving the CRM at Teva Czech Industries s.r.o.
Authors:
Sobotík, Jakub ; Hulvová, Jana (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na řízení vztahů se zákazníky (CRM) společnosti Teva Czech Industries s.r.o. Analyzuje problémy v této oblasti a navrhuje zlepšení, které povedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků a zefektivnění práce oddělení CRM ve společnosti.
The Bachelor thesis focuses on customer relationship management of company Teva Czech Industries s.r.o. Analyses issues in this particular department and proposes improvement, which will lead to increase of customer satisfaction and efficiency of the work of CRM department.
Keywords:
communication; CRM; Customer; key customer; satisfaction; CRM; klíčový zákazník; komunikace; spokojenost; Zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/1650