Original title: Uplatnění marketingu v řízení podniků, zaměřených na poskytování služeb
Translated title: Marketing in Service-oriented Companies
Authors: Matochová, Jolana ; Bílek, Jaroslav (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2011
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: communications mix; concept of fair; exhibitions and trade fairs; market research; Marketing; marketing management; marketing mix; planning; social network; strategy; SWOT analysis; analýza SWOT; komunikační mix; Marketing; marketingové řízení; marketingový mix; marketingový průzkum; plánování; sociální síť; strategie; výstavy a veletrhy

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/3542

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-246519


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2016-06-03, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share