Original title:
Návrh komunikační strategie cestovní kanceláře Alex s. r. o.
Translated title:
Proposal of Communication Strategy of Travel Agency Alex s. r. o.
Authors:
Bezegová, Edita ; Drechsler, Radek (referee) ; Kruntorádová, Markéta (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce má sloužit jako podklad pro návrh komunikační strategie a realizaci komunikační kampaně cestovní kanceláře ALEX. Cílem práce je optimalizace využití nástrojů komunikačního mixu a přeskupení struktury stávajících nákladů na komunikaci k budování pevnějšího vztahu se stávajícími klienty kanceláře a oslovení nových zákazníků.
Bachelor thesis should be used as a basis for designing of a communication strategy and an implementation of the communication campaign of a travel agency ALEX. The goal of this thesis is optimizing the use of tools of communication mix and the rearrangement of the existing structures of communication costs for building a stronger relationship with existing clients and reaching new customers.
Keywords:
advertising; communication mix; marketing; marketing communication; marketing mix; marketing research; services marketing; tourism marketing; komunikační mix; marketing; marketing cestovního ruchu; marketing služeb; marketingová komunikace; marketingový mix; marketingový výzkum; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/17978