Název:
Návrh na zavedení koncepce KCRM do firmy
Překlad názvu:
Implementation Proposal of KCRM Conception into the Company
Autoři:
Tomanová, Lucie ; Grošek, František (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku spokojenosti zákazníků. Teoretická část představuje vymezení obecných řešení problémů spojených se spokojeností zákazníků a přiblížení koncepce KCRM. Praktická část je orientována na konkrétní firmu a návrh potřebných kroků k zavedení koncepce KCRM do tohoto podniku. Výsledkem této koncepce by mělo být zefektivnění obchodování s klíčovými zákazníky k oboustranné spokojenosti.
This bachelor thesis focuses on the issues of customer satisfaction. Theoretical part of defining a general solution to problems associated with the customer satisfaction concept and approach KCRM. The practical part is focused on a particular company and propose steps to introduce the concept KCRM into this firm. The result of this approach should be to streamline business with key customers to mutual satisfaction.
Klíčová slova:
CRM; KCRM; spokojenost; Zákazníci; CRM; Customers; KCRM; satisfaction
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/1521