Original title:
Návrh komunikačního mixu společnosti
Translated title:
A Proposal for a Company's Marketing Strategy
Authors:
Papoušková, Andrea ; Vijver, Pieter van de (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem bakalářské práce „Návrh komunikačního mixu společnosti“ je analýza současného stavu produktu CLUBWASH společnosti Verybusy, s.r.o., která jako předmět podnikání uvádí - specializovaný maloobchod a maloobchod se smíšeným zbožím; praní, žehlení, opravy a údržba; zpracování dat, služby databank, správa sítí; hostinská činnost. Práce obsahuje návrhy změn stávajícího komunikačního mixu, které by měly napomoci zvýšení zájmu zákazníků o společnost a dosáhnout tak zvýšení firemních zisků a zlepšení aktuálního postavení firmy na trhu.
The bachelor thesis ”A proposal for company’s marketing strategy” analyses the current state of the product CLUBWASH of the company Verybusy ltd. whose business scope is specialized retail, retail with mixed goods; washing, ironing, repairing and servicing; data processing, databank services, network administration; restaurant activities. The thesis includes proposals of changes of the current communication mix, which should help increase the client’s interest for the company and thus achieve increase of the company profits and better the company’s position on the market.
Keywords:
advertisement; Communication mix; marketing; marketing mix; marketing research; Komunikační mix; marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/1519