Original title:
Elektronické formy marketingu
Translated title:
Electronic Types of Marketing
Authors:
Habart, Lukáš ; Kousal, Ivan (referee) ; Dydowicz, Petr (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Obsahem této bakalářské práce je analýza marketingu společnosti. Ve své práci se budu zabývat, zda společnost dostatečně využívá zejména elektronického marketingu, shrnu nejvýznamnější druhy elektronického marketingu, jeho trendy a vyberu pro společnost nejlépe vyhovující.
The content of my bachelor thesis is analysis of company’s marketing. In my study I am going to consider if company adequately use especially electronic types of marketing, summarize the most important types of e-marketing, its trends and finally set of optimal solution.
Keywords:
marketing; marketing mix; Porter´s model of competitive environment; SLEPTE analysis; SWOT analysis; web sites; marketing; marketingový mix; Porterův model konkurenčního prostředí; SLEPTE analýza; SWOT analýza; webové stránky
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/14856