Original title:
Návrh na zvýšení obchodní úspěšnosti elektronického obchodu
Translated title:
Proposal for Increasing Business Effectiveness of an E-shop
Authors:
Kuna, Martin ; Veselý, Karel (referee) ; Dydowicz, Petr (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením základních faktorů, které ovlivňují obchodní úspěšnost elektronického obchodu Anglia-Trading.cz, a návrhem změn, jež by měly jeho obchodní úspěšnost dále zvýšit. První část obsahuje stručný úvod do problematiky elektronického prodeje a obchodní úspěšnosti webu. Jsou zde rovněž představeny faktory, které úspěšnost elektronického obchodu v této oblasti ovlivňují, a to včetně ukazatelů, které je možno pro měření úspěšnosti využívat. Tyto teoretické poznatky jsou následně využity ve druhé, praktické, části ke zpracování analýzy uvedených faktorů, jež je zaměřena zejména na identifikaci slabých míst a příležitostí pro zlepšení. Z tohoto rozboru následně vychází popis návrhů řešení nalezených problémů, který je stěžejní částí práce. Práci pak uzavírá kapitola, ve které jsou popsány hlavní přínosy zavedení navržených změn v praxi.
This bachelor’s thesis evaluates the most important factors influencing business effectiveness of Anglia-Trading.cz e-commerce web site. The first part contains a theoretical introduction to the topic of on-line selling and business effectiveness. In the second, practical part of this work, the theoretical findings are used to evaluate the effectiveness of the above mentioned on-line store. This evaluation is focused mainly on uncovering possible critical points and undiscovered opportunities. In the following chapter, several improvement suggestions and possible solutions of problems uncovered during the analysis are outlined. In the final part, main outcomes of application of these suggestions and solutions are described.
Keywords:
eCommerce; Electronic commerce; on-line marketing; Elektronický obchod; internetový obchod; on-line marketing
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/14853