Název:
Model internetového obchodu pro firmu
Překlad názvu:
Model of e-commerce
Autoři:
Boudný, Michal ; Řezníček, Josef (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá aplikací elektronického obchodování a tvorbou elektronického obchodu. Obsahuje teoretické předpoklady, analýzu problému a návrh řešení. Je zde popsán postup vytváření elektronického obchodu a jeho propagace na internetu.
This bachelor´s thesis deals with the application of electronic trade and the e-shop creation metodology. It contains teoretical prerequisities, problem analysis and suggestion of solution. The thesis also describes the creation of an e-shop and advertising in the internet.
Klíčová slova:
B2C; elektronické obchodování; Internetový obchod; propagace elektronického obchodu; B2C; E-commerce; E-shop; E-shop promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/10030