Original title:
Rozvoj nového produktu v malém pivovaru
Translated title:
Development of New Product in Small Brewery
Authors:
Ševčík, Michal ; Horáková, Věra (referee) ; Koráb, Vojtěch (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj nového produktu v malém pivovaru. Na základě teoretických východisek, uvedených v první části práce, je zaměřena na zhodnocení dosavadní situace malého pivovaru. Obsahuje postupy a důležité informace pro úspěšné zavedení nového výrobku na trh.
This bachelor´s thesis is focusing on the development of new product in small brewery. On the basis of theoretic ways in the first part is focused on estimation of the present situation of small brewery. Containing policy and significant informations for successful implementation of new product on the market.
Keywords:
analysis; company; development.; marketing; marketing mix; marketing plan; new product; Small brewery; SWOT analysis; analýza; Malý pivovar; marketing; marketingový mix; marketingový plán; nový produkt; podnik; rozvoj.; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/12810