Original title:
Návrh komunikačního plánu
Translated title:
Proposal of Communication Plan
Authors:
Strupek, Ondřej ; Mgr.Marek Novák (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce analyzuje současnou situaci firmy KZK, s.r.o., a její postavení na trhu. Výsledky situační analýzy pomohou firmě navrhnout takový komunikační plán, který jí zajistí lepší šíření marketingových informací ke svým potenciálním zákazníkům.
This bachelor thesis analyses the actual position of the company KZK Ltd. on the market. Data obtained by the situational analysis help the company suggest its communication plan which is going to effect better distributing information to its prospective customers.
Keywords:
Communication mix; communication strategy; marketing; marketing mix.; marketing tools; Komunikační mix; komunikační strategie; marketing; marketingové nástroje; marketingový mix.
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/12729