Název:
Návrh elektronického obchodu s autodoplňky
Překlad názvu:
Concept of E-shop with car Accessories
Autoři:
Ferina, Lukáš ; Motyková, Veronika (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
V bakalářské práci se zaměřuji na stanovení optimálního řešení výstavby elektronického obchodu pro firmu zabývající se prodej autodoplňků. Tato firma se rozhodla rozšířit svou činnost do oblasti elektronického prodeje zboţí. Součástí mé práce je výběr způsobu vytvoření e-shopu tak, aby splňoval stanovená kritéria firmy a zároveň byl pro firmu výhodný. V závěru své práce chci zhodnotit nákladové prvky a také předpokládané přínosy elektronického obchodu.
This bachelor thesis focuses on setting the optimal solution to an e-shop development for a company dealing with the sale of caraccessories. The company want to extend their sphere of action by setting up an e-shop offering thein products on the Internet. They can choose from a number of e-shops provided by various companies. A part of my thesis is about choosing the way of developing the eshop so that it meets the company requirements and that it is favourable for them at thesame time. At the end of my thesis I want to asses the costs and also the anticipated benefits of the e-shop solution.
Klíčová slova:
E-Shop; Elektronický obchod; Internet; marketingová strategie; E-Commerce; E-Shop; Internet; marketing strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/4851