Název:
Návrh strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Top Moravia, s.r.o.
Překlad názvu:
Concept of competitive advantage enhancement strategy for Top Moravia, s.r.o.
Autoři:
Vlček, Tomáš ; Vaněček, Petr (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií zaměřenou na určitý segment zákazníků. Snahou je použít teoretické poznatky a firemní materiály do praxe. Pomocí této práce bych chtěl dosáhnout zvýšení podílu firmy na daném trhu a zvednout povědomí o kvalitě o výrobků.
This diploma thesis concerns a marketing strategy aimed at a specific customer segment. The aim of my diploma thesis is to make practical use of theoretical observations and company materials. With this thesis I would like the company to result with a greater portion of the market and raise the awareness about their product.
Klíčová slova:
konkurenceschopnost; marketing; marketingový mix; strategie; competitive; marketing; marketing mix; strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/11395