Original title:
Profesionální image lékárníka a jeho vliv na spokojenost zákazníků
Translated title:
Professional Image of a Druggist and its Impact on Customer Satisfaction
Authors:
Váňová, Kateřina ; Macurová, Jana (referee) ; Konečná, Zdeňka (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Cílem předkládané bakalářské práce je uvést základní principy formování image profesionálního pracovníka a podat obraz o tom, jaký má vliv na úspěšnost podnikání a na zákazníky. Zaměřuje se na identifikaci osobnostního profilu úspěšného lékárníka včetně doporučení kvalifikovaných firem v oblasti školení, zabývajících se touto problematikou.
Presenting principles of forming of professional´s image and its influence on business success and customers is the purpose of this bachelor´s thesis. It is focused on identification of personality profile of successful druggist including recommendation of competent companies in the sphere of specialized training.
Keywords:
business moral; business psychology; Image; non-verbal communication; pharmaceutics; social psychology; training.; Image; lékárenství; neverbální komunikace; obchodní etiketa; psychologie podnikání; sociální psychologie; školení.
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/6930