Název:
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Překlad názvu:
Marketing Research of Customer Satisfaction
Autoři:
Srna, Martin ; Šprdlík, Pavel (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce pojednává o spokojenosti zákazníků obchodního řetězce rozšířeného po celé ČR. Obsahuje výzkum problémových lokací styku se zákazníkem, návrh na zlepšení vztahu „zákazník – prodejce“ a tím k rozšíření počtu spokojených zákazníků a také k nejlevnějšímu způsobu reklamy.
This bachelor´s thesis deal with consumers´ satisfaction of selling network expanded all over the Czech Republic. It includes investigation of problem locations in communication with customers, suggestion to improve dealing with “customer – dealer” and enlarging number of content clients and also to the cheapest way of advertisement.
Klíčová slova:
lokalizace problému; návrh zlepšení; prodejce; spokojenost; Výzkum; zákazník; customer; dealer; Investigation; locate problem; satisfaction; suggestion to improve
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/15051