Název:
Rozvoj obchodních aktivit podniku formou uvedení nového produktu
Překlad názvu:
Developing of Business Activities of Company by Establising of New Product
Autoři:
Simandl, Jakub ; Hamerník, Tomáš (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Práce se zabývá uvedením nového produktu na trh. Práce stanovuje pro zavedení nového produktu na trh nejlépe zvolenou marketingovou strategii, díky které bude výrobek konkurenceschopný na trhu ostatním produktům.
Bachelor labour deal with establish new product on the market. Labour determines the best selected marketing strategy for establishing new product on the market, due to will be product competitive on the market against other products.
Klíčová slova:
Marketing; propagace; reklama; výrobek; zavedení výrobku; advertisement; Marketing; product; product establishing; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/15047