Original title: Možnosti reklamy firmy na veletrzích
Translated title: Possibilities of companies advertisement on fairs
Authors: Fusková, Michaela ; Klasová, Jana (referee) ; Dvořák, Jiří (advisor)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: advertising; business partners; catalogs; checklist; communication; concern; contacts; contests; customers; display stand; exhibitions; fair; give-away; magazines; marketing; orders; presentation; promotional articles; prospectuses; publication; reputation; sales promotions; samples; show production; supplies; dobré jméno; dodavatelé; dotazník; dárky; katalogy; komunikace; kontakty; marketing; obchodní partneři; podpora prodeje; prezentace; prospekty; reklama; reklamní předměty; soutěže; stánek; ukázka výroby; veletrhy; vzorky; výstavy; zakázky; zaujetí; zveřejnění; zákazníci; časopisy

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/931

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-245477


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2016-06-03, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share