Original title:
Návrh IT podpory managementu stížností ve vazbě na procesy
Translated title:
Proposal of IT support of complaint management in relation to processes
Authors:
Barva, Milan ; Holoubek, Zbyněk (referee) ; Kříž, Jiří (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Cílem mé bakalářská práce je návrh realizace efektivního řízení řešení managementu stížností za podpory informačních technologií. Práce analyzuje současný stav a zabývá se možností optimálního řešení za použití současných poznatků. Závěr mé práce je věnován konkrétnímu postupu využití IT systémů, tak aby co nejefektivněji podporovaly firemní procesy
The aim of Bachelor thesis is proposal of realization effective direction solution complaint managements in support of information technology. The work analysis present situation deals with option optimal solution at using present piece of knowledge. End of my work is go in actual procedure application IT systems, so as effectively support the company process
Keywords:
Communication matrix; CRM; IT; KPI; Submission; CRM; IT; Komunikační matice; KPI; Podání
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/12386