Original title:
Návrh komunikační strategie podniku
Translated title:
Proposal of company strategic communication
Authors:
Svobodová, Martina ; Mejdr, Václav (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce, na základně provedené analýzy, navrhuje vhodnou komunikační strategii pro firmu poskytující sportovní služby. Komunikační strategie by měla vést ke zlepšení budoucího postavení na trhu a zvýšit podvědomí zákazníků o Sportcentru Holešov.
Based on the perfomed analysis, my graduation thesis offers a suitable communication strategy for company offering sporting services. The new communication strategy shall improve the future market position of the company and make customers more aware of the existence of the Sport Centre in Holešov.
Keywords:
communication mix; marketing; marketing mix "7P"; strategic communication; komunikační mix; komunikační strategie; marketing; marketingový mix "7P"
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/28136