Název: Model e-marketingu pro firmu SSK Třinec, a.s.
Překlad názvu: The model of the e-marketing for the company SSK Třinec, a.s.
Autoři: Klusová, Alena ; Chrastina, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: elektronický marketing; internet; Marketing; marketingový mix; web; www stránky.; Electronic Marketing; Internet; Marketing; Marketing Mix; Web; Website.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/28134

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-245283


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet