Název:
Návrh změny technologie Call Centra
Překlad názvu:
Proposal of Call Center Technology Changing
Autoři:
Vavrisová, Lenka ; Svoboda, Jan (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Úkolem této práce je seznámit čtenáře s problematikou telekomunikačních systémů ať už analogových či digitálních a především systémů založených na technologii VoIP ( Voice over Internet Protocol). Hlavním cílem bakalářské práce je pak návrh fungujícího systému Call Centra a hlasové sítě, který nahradí současný zastaralý TDM systém konkrétní společnosti.
Objective of this work is to inform readers obout questions of telecommunication systems, whether analog or digital, and above all of the systems based on VoIP technology. Main intention of this bachelor work is then design of functional Call Center system and voice network, that would substitute present obsolete TDM system of concrete corporation.
Klíčová slova:
Call centrum; TDM systém; VoIP; Call centre; TDM system; VoIP
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/28131