Název:
Elektronický obchod a jeho strategie
Překlad názvu:
E-commerce and strategy e-business
Autoři:
Musilová, Veronika ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Ve své bakalářské práci se budu věnovat navržení vhodné strategie pro elektronický obchod, kterou budou moci v případě zájmu využít výrobní firmy. Cílem je skloubit požadavky zákazníků s možnostmi, které výrobní podniky nabízejí. Prostředníkem bude již zmiňovaný elektronický obchod. Budu informovat o spokojenosti zákazníků s elektronickým obchodováním. Zaměřím se také na směry, kterými se ubírá vývoj internetové populace, která tvoří cílovou skupinu potencionálních zákazníků virtuálních prodejen. V praktické části mé bakalářské práce budu provádět několik analýz, které budou nezbytně nutné k navržení samotné strategie. Dále se budu věnovat cílům, kterých by měla firma dosáhnout, technologiím, jaké by měla mít k dispozici a vlastním možnostem, které by měla zhodnotit.
I will attend to concept of useful strategy for e-commerce in my bacholer´s thesis wchich will be useful for production companies. The objective is to joint customers requirements with possibilities which are offered by production companies. Intermediary will be already alluded e-commerce. I will inform about customers satisfaction with e-commerce. I will target the trend which is development of internet population proceed, which make up target group of e-shops potential customers. I will make some analyse, which are necessary for proposition of mere strategy in practical part of my bacholer´s thesis. I will attend to aims which copany should achieve, technology which should by available and possibilities , which should be valorize.
Klíčová slova:
elektronický obchod elektronické podnikání strategie technologie marketing EDI internet elektronická tržiště zákazník spotřebitelský trh; electronic commerce electronic business strategy technology marketing Electronic Data Interchange internet e-Marketplace customer consumer market
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/28105