Original title:
Marketingový mix společnosti REEX, spol. s r.o.
Translated title:
Marketing Mix of Company REEX, spol. s r.o.
Authors:
Jiříková, Iva ; Sláma, Tomáš (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu rozvoje marketingových aktivit společnosti REEX, spol. s r.o. Tato firma se zabývá tvorbou reklamy a komunikačních kampaní. Teoretická část práce se zaměřuje především na marketingový mix, marketingovou komunikaci, řízení vztahů se zákazníky a marketing podle cílových skupin. V praktické části provedu analýzu současného stavu firmy, její vnější a vnitřní prostředí a sestavím SWOT analýzu. Na základě výsledku sestavím vhodný marketingový plán pro firmu REEX, spol. s r.o.
The bachelor’s thesis focuses on analyzing the development of marketing activities of company REEX, spol. s r.o. The company deals with creating advertising and communication campaigns. The theoretical part primarily focuses on marketing mix, marketing communication, customer relationship management and marketing by target groups. In the practical part I will analyze current status of the company, its external and internal surroundings and I will make SWOT analysis. I will compile suitable marketing plan for company REEX, spol. s r.o. based on results from analysis.
Keywords:
advertising agency; analysis; marketing; marketing mix; REEX; spol. s r.o.; analýza; marketing; marketingový mix; REEX; reklamní agentura; spol. s r.o.
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/60589