Název:
Marketingový mix společnosti REEX, spol. s r.o.
Překlad názvu:
Marketing Mix of Company REEX, spol. s r.o.
Autoři:
Jiříková, Iva ; Sláma, Tomáš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu rozvoje marketingových aktivit společnosti REEX, spol. s r.o. Tato firma se zabývá tvorbou reklamy a komunikačních kampaní. Teoretická část práce se zaměřuje především na marketingový mix, marketingovou komunikaci, řízení vztahů se zákazníky a marketing podle cílových skupin. V praktické části provedu analýzu současného stavu firmy, její vnější a vnitřní prostředí a sestavím SWOT analýzu. Na základě výsledku sestavím vhodný marketingový plán pro firmu REEX, spol. s r.o.
The bachelor’s thesis focuses on analyzing the development of marketing activities of company REEX, spol. s r.o. The company deals with creating advertising and communication campaigns. The theoretical part primarily focuses on marketing mix, marketing communication, customer relationship management and marketing by target groups. In the practical part I will analyze current status of the company, its external and internal surroundings and I will make SWOT analysis. I will compile suitable marketing plan for company REEX, spol. s r.o. based on results from analysis.
Klíčová slova:
analýza; marketing; marketingový mix; REEX; reklamní agentura; spol. s r.o.; advertising agency; analysis; marketing; marketing mix; REEX; spol. s r.o.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/60589