Original title:
Návrh komunikačního mixu společnosti Sonnentor s.r.o.
Translated title:
The Proposal of Communication Mix of the Company Sonnentor s.r.o.
Authors:
Vítková, Petra ; Tichý, Robert (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix společnosti Sonnentor, která se zabývá výrobou bio-čajů a bio-koření. Cílem této bakalářské práce je na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu navrhnout zlepšení komunikačního mixu. První část bakalářské práce se zabývá teoretickými poznatky, kde budou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingu a komunikačního mixu. V druhé analytické části je uvedena analýza současného stavu společnosti.
The bachelor thesis is focused on communication mix of the company Sonnentor which is concerned with bio-teas and bio-spice production. The aim of this bacherol thesis is to propose an improvement of the communication mix on the basic of the theoretical knowledge and the analysis of the current situation. The first part of the bacherol thesis is concerned with theoretical knowledge. The basic terms from the marketing and communication mix areas are defined here. There is the analysis of the company´s current situation in the second, analytical part.
Keywords:
communication mix; marketing; marketing mix; SWOT analysis; komunikační mix; marketing; marketingový mix; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/60565