Original title:
Strategie značky Lancôme se zaměřením na český trh
Authors:
Šebestová, Lucie ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Myslík, Petr (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce sleduje situaci na trhu luxusních kosmetických butiků v České republice a zaměřuje se na analýzu a srovnání situace Butiku Lancôme a poboček dvou hlavních konkurentů značky. Dále se práce zabývá charakterem českého trhu s luxusní kosmetikou a pokouší se odhalit jeho potenciál implikující příležitosti pro značku Lancôme. Klíčová slova: strategie, identita značky, positioning, PEST analýza, SWOT analýza, analýza českého trhu s luxusní kosmetikou, marketingový mix
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4351