Original title:
Návrhy na zlepšení komunikačního mixu
Translated title:
Proposals for Improvement of the Communication Mix
Authors:
Čepová, Renáta ; Fiedler, Martin (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Cílem této diplomové práce je navrhnout taková řešení, která povedou ke zlepšení nástrojů komunikačního mixu a tím ke zvýšení návštěvnosti tanečního festivalu. V teoretických východiscích je možné naleznout základní pojmy týkající se problematiky komunikačního mixu a také poslední trendy. V analytické části jsou provedeny analýzy a dotazníkové šetření. Na základě získaných informací z teoretické části, analýz a dotazníkového šetření budou pak navržena jednotlivá zlepšení.
The purpose of this diploma thesis is to propose solutions which will lead to improvement of the communication mix as well as to an increase in the number of atendees of the dance festival. The theoretical part introduces the fundamental terms, related to the communication mix, and the latest trends as well. The analytical part consists of the processed analyses and the questionnaire enquiry. On the basis of information obtained in the theoretical part, individual solution proposals are derived from the analyses and the questionnaire enquiry.
Keywords:
advertising; analysis; communication mix; Marketing; marketing mix; analýza; komunikační mix; Marketing; marketingový mix; propagace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/59519