Original title:
Marketingový mix společnosti DATO-FOREST s.r.o.
Translated title:
Marketing Mix of Company DATO-FOREST s.r.o.
Authors:
Hamadová, Michaela ; Mucha,, Martin (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení současného stavu marketingového mixu společnosti DATO-FOREST s.r.o. pomocí vybraných analýz. Na základě výsledků těchto analýz budou navrhnuta řešení, jejichž cílem je zlepšení současného marketingového mixu.
The master´s thesis is focused on evaluation of the actual state of the marketing mix of the company DATO-FOREST s.r.o. with using the selected analysis. Based on the results of these analysis specific solutions are proposed aimed at improving the actual marketing mix.
Keywords:
distribution; Marketing; marketing environment; marketing mix; price; product; promotion.; cena; distribuce; Marketing; marketingové prostředí; marketingový mix; produkt; propagace.
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/59508