Original title:
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Translated title:
Proposal of Communication Mix of the Selected Company
Authors:
Fríd, Filip ; MBA, Michal Bureš, (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na návrh komunikačního mixu pro výrobce špičkových brousicích strojů. Obsahuje nejdůležitější pojmy a principy, které souvisí s aktuální problematikou marketingu v segmentu B2B. Dále je provedena podrobná analýza současného stavu podniku a vytvořen konkrétní návrh nového komunikačního mixu, který by měl vést k naplnění všech stanovených cílů.
The thesis is focused on proposal of communication mix for the producer of high-precision grinding machines. This contains the most important concepts and principles related to the current issues of marketing in the B2B segment. Furthermore, a detailed analysis of the current state of the company and created a specific proposal of new communication mix, which should lead the fulfillment of the objectives set.
Keywords:
B2B segment; communication mix; grinding machines; Marketing; marketing communication; online marketing; B2B segment; brousicí stroje; komunikační mix; Marketing; marketingová komunikace; online marketing
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/59421